Integracja CRM Hrily z HubSpot – automatyzacja rekrutacji w agencji opieki

  • Flowbiz
  • 5
  • Integracja dla rekruterek w agencji opieki -Hrily z Hubspot
3

Czym jest CRM Hrily i Hubspot?

Hrily to system, który pozwala agencją opiekunek osób starszych w Niemczech pracować wydajniej i w bardziej ułożony sposób.  Zarządzać opiekunkami, zleceniami oraz rozliczeniami z klientami jest prostrze. CRM Hrily jednak nie wspiera działu rekrutacji oraz nie autoamtyzauje pracy rekruterki.

Hubspot to narzędzie w TOP3 jeżeli chodzi o zarządzanie ledami. Każda firma działająca w interenecie mierzy się z problemami choasu informacyjnego z kontaktami (leadami). Brak centralnej bazy powoduje, że rekruterki pracują na „własnych” excelach. Rozproszone są na różne systemy tak aby wiedzieć na bieżaco skąd spływają zapytania o pracę jako opiekunka osób starszych. Na te problemy odpowiada Hubspot i łatwość integracji z róznymi kampaniami internetowymi  oraz storną www. Jednym słowem automatyzuje sprzedaż i marketing w agencji opieki osób starszych w Niemczech.

Rekrutcja bez chaosu

Funkcje HubSpot przydatne w rekrutacji

Leady z kampani reklamowych pod kontrolą

Koniec z chaosem z leadami i frustracją, że nie wiemy kto się zajmuje danym leadem i w jakim etapie jest. Hubspot integruje się z Callpage, facebook (meta), google ads, email oraz stroną www.

Synchronizacja danych Hubspot - Hrily CRM

Synchronizacja pomaga zmniejszyć liczbę klikania pomiędzy systemami i nie wymaga ręcznego sprawdzania czy opiekunka jest w systemie. Dane opiekunki pobierają się od razu do Hubspota z Hrily

Jednym kliknięciem tworzyć profil w Hrily

Dzięki dynamicznie tworzonemu linkowi w Hubspot, możemy przesyłać wszystkie dane z Hubspot nt. opiekunki do Hrily i w ciągu 10 sekund stworzyć profil.

Realne statystyki i źródle opiekunki

Po podłączeni do Hubspot wszystkich formularzy ze strony www oraz kampanie reklamowych widzimy realnie cała ścieżkę jaką przechodzi opiekunka zanim do nas trafi. Widzimy ile razy była na stronie jak dokładnie klikała w nasze reklamy.

Jak hubspot może przyśpieszyć pracę agencji opieki?

Podczas pracy działu rekrutacji opiekunek osób starszych w Niemczech kluczowa jest praca na leadach.

Do wyboru mamy kilka istniejących systemów takich jak Hubspot, Pipedrive, Zoho i wiele innych.

W tym przypadku postawiliśmy na platformę Hubspot, która pozwala w bardzo prosty sposób połączyć wszystkie swoje kanały reklamowe tj. facebook (teraz meta), messanger, google ads, Callpage oraz email marketing. Te narzędzia konfiguruje się po przez kilka kliknięć.

 

 

    To popularne narzędzie do łączenia marketingu i sprzedaży ma jedno z lepszych API które pozwalają na stworzenie dowolnej integracji / automatyzacji. Z początku Hubspot może wydawać się, że nie jest najtańszym rozwiązaniem. Zagłębiając się w cennik dla małych zespołów to  zobaczymy, że ceny zaczynają się od 9$ za stanowisko na miesiąc – a aktualny cennik możesz sprawdzić tutaj.

    Dzięki Hubspot i Hrily dział rekrutacji w agencji opieki posiada informację o statusie opiekunki, danych kontaktowych i wymaganiach opiekunki co do zleceń: czy opiekunka pali, czy posiada prawo jazdy, od jakiej stawki chce wyjechać i tak dalej. Wszystkie dane jakie mamy w Hrily mogą pojawić się w w Hubspot. Hubspot pozwala na tworzenie pół niestandardowych, które mocno wykorzystujemy przy integracji.

     

    Jak to wyglądało wcześniej?

    Otwarte kilka okień narzędzi

    Osoby w rekrutacji miały otwarte wszystkie narzędzia tj. email, facebook messanger, facebook skrzynka odbiorcza (formularze), stronę www oraz Callpage. Sporo tego? Prawda.

    Ręczne przepisywanie

    Dane z różnych systemów trafiały do agencji opieki w różnych formatach i trzeba było ręcznie je przepisywać do excela a później do Hrily. Czemu przepisywać dane, które już opiekunka wprowadziła?  

    Duplikaty i kilka exceli

    Hubspot działa idealnie jako narzędzie, które jest centralną bazą leadów dla agencji opieki. Opiekunki często zgłaszały się kilku krotnie z różnych źródeł co powodowało chaos i duplikaty.